Niloya Okul Öncesi Eğitim Seti (48-72 Ay)



Orijinal, eğlenceli ve Okul Öncesi Eğitim Programı’na uygun bir eğitim seti arıyorsanız Niloya’nın size bir müjdesi var. 48-72 Ay Niloya Okul Öncesi Eğitim Seti, çıktı! Eğlence ve Tekrar Kitapları, Faaliyet ve Aile Katılım kitapları, Portfolyo Dosyası, Değerler Eğitimi Hikâye Kartları ve daha pek çok ilaveyle zenginleştirilmiş setin flaş bellek hediyesi de var. Flaş bellekte de sizi, birbirinden kullanışlı eğitim materyalleri bekliyor. Tangram, sudoku, kart eşleştirme gibi eğitici oyunlar; rakam yazma oyunları; deney ve özbakım videoları; şarkılar; çizgi filmler; takvim, mevsim ve hava durumu göstergeleri; egzersiz afişleri; bu materyallerden bazıları. İstediğiniz zaman çıkış alıp kullanabileceğiniz 56 ilave alıştırma sayfası da var. Öğrenci ve öğretmen promosyonlarının da içinde yer aldığı şirin mi şirin kutularda sunulan Niloya Eğitim Seti’ni, daha yakından tanımak için videoyu izlemeye ne dersiniz?

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski